utorak, 20. studenoga 2007.

ANIMAFEST 2007

13 11 2007 - OTVORENJE
Dana i Vanja

Zimonić, Ljuština, Vištica i Bandić

Vesna

Kolači

Korda

Filmski savez

Pajo Štalter

Teta Balić i Vaki



Trkulja & Co


ŠKOLA - Christopher Nielsen


MIDORI - Hiroshi Harada



Steve Hickner, Picha & Pitching Forum













EUROPA - Nagrade












Grand Prix - AZUR & ASMAR


SPECIAL AWARDS

Broj komentara: 9:

Anonimno kaže...

sta zar Japanci nisu osvojili nista ? Steta.

Anonimno kaže...

Azur i Asmar mi se jako svidja kako je napravljen ali mi se prica cini vrlo prepoznatljiva.No sam rad me je odusevio, cini se da je i duhovito uradjen film.Steta sto ga ne vidjeh.

Anonimno kaže...

sto se tice iranske ane frank nisam nesto entuzijazmicna no to je stvar osobnog ukusa izgleda mi malo pretenciozno iako je sasvim ok
zapravo treba se usudit napravit tako sto o iranu i jos zemsko...znaci nije pretenciozno vec hrabro

Anonimno kaže...

Usporedba s Anom Frank je pogrešna a i pretenciozna

Anonimno kaže...

zasto?

Anonimno kaže...

Ana Frank je bila progonjena žrtva koja je skončala u konc-logoru. Ovu curu svi paze i maze ali ona stalno nešto prigovara. Ako dobije oskara, ni to joj neće bit dosta. Tražit će još, možda promjenu spola. Moderna vremena.

Anonimno kaže...

Ana Frank je morala kao i Satrapi pobjeci sa obitelji iz Njemacke za Nizozemsku, Satrapi takodjer (iz Irana)jer joj je zivot bio u opasnosti.Da Ana i njena obitelj nisu bili ocinkani od strane naci holandjana i da je prezivjela sigurno bi postala poznata knjizevnica jer je ne samo bila izuzetno nadarena vec i prilicno ambiciozna.Takodjer je imala vrlo visoke kriterije i razvijenu kriticku svijest kao i Satrapi.

Z kaže...

Zanimljiva rasprava koja nema veze s animacijom i animafestom.
Ne bih je ovdje širio, samo napomena - položaj židova u trećem rajhu se znatno razlikovao od položaja bilo kojeg naroda čija se zemlja našla u revoliciji i ratu - iranskog, hrvatskog, bosanskog ili nekog sedmog. Jedina nevolja s "Peseloplisom" je što ga na političkoj razini svatko isčitava kako mu odgovora, ali to nije politički film.
Za mene je to prije svega priča o "umjetniku u sukobu s okolinom", bez obzira na vrijeme, geografsko okruženje, spol, naciju ili vjeru.

Anonimno kaže...

nazalost moj smisao za humor ljudima cesto izmice, ocito sam poput ostalih umjetnika ostala neshacena.upravo je film tj.isjecak iz filma cuvene iranke naveo necuvenu komedijanku da vuce paralele izmedju 2 djevojcice.politika nije bila ni u kom slucaju motiv za tako nesto.mogla sam kao paralelu uzeti i zazie u metrou, ali mi zazie ne pade odmah napamet.