petak, 22. veljače 2008.

Ful Mun

Pogled na Luxor iz Gezire
Karnak, sveto jezero
Istocna pustinja, prema Hurgadi



Zadnja dva dana nisam vadio kameru iz torbe, ovo je snimljeno fotoaparatom. Uostalom, snimio sam tek tri kasete videa.
Navodno, u hotele na Crvenom moru oko Hurgade ulaže ruska mafija i tako pere novac. Uglavnom tu dolaze potkoženi Rusi da se malo opuste i zabave. Desetci, možda i stotine hotelskih kompleksa. Svaki od njih praktički ima više stambenog prostora od cijele Nove Qurne (o bazenima, mramoru, zelenilu i kiču da ne govorim), ali poput nje podsjetili su me na fino osmišljene konc-logore.
Iako nisam imao obaveznu plastičnu narukvicu (svaki hotel - druga boja narukvice) ipak sam sutradan, napustivši sobu, popio čaj na plaži. Ne primaju keš pa sam mahao ključem sobe i potpisao račun. 15-tak minuta kasnije na mobitel je stigla poruka da odmah vratim ključ (prošlo je podne) jer će mi u protivnom naplatiti još 30 eura zbog "poduzetnog korištenja hotela". Vratih ključ i platih samo čaj (10 eg funti, u Geziri je koštao 3, u Luxoru 5, a u staroj Qurni besplatno).

Pogled s balkona

Vecina osoblja s kojim sam popričao rekla mi je da nikad nije vidjela nekog iz neke tamo Kroatie. Tek jedan momak je znao da smo se mi i Rusi plasirali na europsko nogometno prvenstovo. Valjda je to saznao po ruskoj liniji, jer nije imao pojma o našim sjajnim pobjedama nad Englezima kojima smo pomogli već otpisanim Rusima. Ipak pitao me ima li koji naslijednik Šukera. Nahvalio sam Eduarda, no te večeri Eduardu su gadno strgali nogu i neće igrati na Eurou.

Dorucak, zona za pušace je desno
Napokon, zaboravio sam potpuno na avionsku kartu i našao sam je tek pred ulazom na aerodrom (ispraznivši torbu s prljavim vešom). Kao da se to pročulo, na čekiranju su mi uzeli pasoš i kartu pa sam čekao pred šalterom oko sat vremena i u zadnji tren se ukrcao na avion. Naime, s obzrom da sam iz Hrvatske u Egipat došao preko Slovenije, htjeli su, kao, provjeriti imam li slovensku vizu, jer na štambiljima zemalja europske unije ne piše skoro ništa (nigdje Slovenije, samo neko "Obrezje").
Toliko o tome, hvala na pažnji.

Tecaj latino plesa


Hotelska naselja

3 komentara:

Anonimno kaže...

jojojo!!!
pa ti si postao pravi rezident artist u Egiptu, šteta samo što to plaćaš od privatne ušteđevine umjesto da ideš s većom ekipom financiran od države ili neke novinske agencije. Ovo je totalno zanimljiv materijal, postoje već neki likovi, njihove priče. Odjednom mi je prestao biti zanimljiv Egipat kao takav, a zainteresirao si me za ljude koje srećeš, a mislim da je to bogatstvo koje se ne dobiva turističkim rutama. Jedino što mogu još dodati na ovo, Zima, povedi me u Egipat!!!!
Hugz!

Anonimno kaže...

predobre fotke!!...sve smo manje u Slavoniji plodnoj....he, he

Z kaže...

Plodnost je relativan pojam :)