srijeda, 4. lipnja 2008.

Radno 2

Ispostavilo se da dva fotografa nisu dovoljna. Hassan Egipćanin uglavnom je snimao portrete brojnih gostiju i događanja u Europi, a Pipo Zagrepčanin polomio je noge jureći na događanja na ostalim lokacijama. Hrvojka je dobila dozvolu da angažira i trećeg fotografa. Doputovao je odnekud i spasio stvar. Izgledao je kao Dobri Samarićanin, ali do kraja festivala nisam uspio saznati tko je i otkud je.
No tada se ispostavilo još nešto. Ekipa je otkrila ovaj blog i poželjela puno slika na webu.
Iako lijepo dizajnirane, web stranice festivala nisu mogle primiti puno fotografija. Ne znam zašto, valjda nešto oko lošeg programiranja istih.
Otvoren je account na Flickr-u pa gomilu slika možete vidjeli OVDJE, a drugu gomilu OVDJE.


Bila jučer oluja i kiša pa se noćne projekcije preselile u Europu


Špice u prostoru. Matakovićeva uvijek izazove pljesak.

Broj komentara: 8:

Anonimno kaže...

Mataković uvijek izazove pljesak jer je prepoznatljiv ali istovremeno nepredvidljiv i originalan u svom izričaju, pa i s moje strane veliki pljesak.
L

Anonimno kaže...

Jučer sam poželio kupiti plakat Animafesta (autor Bourek).
Čekanje (kino Europa) :
1.Prodajnom mjesto prazno (5min)
2.Zgdna curica traži plakat(5 min)
3.Odlazi u skladište (3 min)
4.Traži ključeve od skladišta(5min)
5.Plačam sa 200 nema sitnog(3 min)
6.Ne izdaje mi račun
7.Tražim račun, traži blokić, piše račun (3 min)
Odlazim sa nakon 24 minute iz predvorja kina Europa,zadovoljan imam ga PLAKAT
( U Europi trebalo bi europski, no ipak je tu dugo bilo kino Balkan, posljedice se još osjecaju)

Anonimno kaže...

Dejavu

jurica kaže...

propustio sam govor!

bio sam ispred kina kad je Dana istrcala po neku zesticu i ispricala na brzinu u par rijeci, ali niti jedan medij koji sam uspio naci na netu (jutarnji, vecernji, vjesnik...) ga nije ni spomenuo.

hocemo youtube snimku!

Anonimno kaže...

Dopalo mi se sto sam vidio Joška kako je popizdio, nije mi se dopalo što sam vidio Vanju sa suzama u očima.

Z kaže...

Hm. Zar zaista vjerujete da bi hrvatske novine objavile takvo nešto?
Vanja se valjda rasplakala od smjeha. Nema tu ništa loše.

Anonimno kaže...

A ja sam pročitao da se Joško potukao s Priitom! Navodno mu je Priit izbio oko! Valjda je bilo u 24 sata?

Anonimno kaže...

zimonic uvijek na lica izmami lelujavi osmijeh cenzurom iznenadjenja na svom blogu.