ponedjeljak, 22. rujna 2008.

Razglednice Maroka

Nedavno sam naišao na zanimljivu glazbu marokanskih galazbenika pa me to natjeralo da napokon sredim proljetne video zapise iz Maroka. Nije nešto posebno ali glazba je dobra.
A sinoć je bio na televiziji moj omiljeni 007 film Living Daylights, zaboravio sam da je dobrim djelom snimljen u Maroku, koji glumi sebe ali i Afganistan.
Naravno, gradovi su tamo prilično slični, sve je puno kojekakvih zidina i zidova, a meni zato se najviše dopala Casablanca.
Kog zanima, fotke su bile OVDJE i OVDJE

Panorama Meknesa


Boje Fesa



Zidovi Marrakesha



Ulice Casablance

2 komentara:

Anonimno kaže...

/nais/ :D

Anonimno kaže...

opet si me iznenadio bravo za muziku, dvaput bravo za spoj slike i zvuka meditativno divno , autor ovog zapisa je čovjek slobodan u mislima i srcu.

Joda