subota, 6. veljače 2010.

Rainbow

U iznenadnim pahuljicama nostalgije bauljao sam noćas po pjesmama iz 60-tih. Preko Celentana i Sanrema naletio sam i na Caterinu Caselli.
Eh, dugo nisam znao kako izgleda, kao klincu mi se sviđao taj glas, posebno u ovoj pjesmi -


...a definitivno sam se zaljubio kad sam je vidio i čuo na Sanremu 1969 -

Tja, imao sam 13 godina ali trebalo je proči dosta vremena da pokažem interes i za cure s drugačijom frizurom.
Poslije sam je potpuno zaboravio, eto, sve do YouTubea.

Nekako iz tog vremena je pjesma "Which Way You Goin' Billy?". Našao sam je po naslovu, nikad nisam zapamtio tko to pjeva. Pjesma mi je bila SAVRŠENA, sve dok jednom nisam primjetio kak se čuje da cura uzima zrak prije svakog stiha. Bilo je nepodnošljivo i više nisam htio čut za tu pjesmu.


Napokon, ovaj izbor zaokružujem s još jednom zaboravljenom grupom. "The Marmalade" su imali par pjesama sjajne kombinacije solo vokala i višeglasnog pjevanja.
Eh, jedna se zvala "Reflections Of My Life" a druga "Rainbow"


P.S.
Ipak, GLAVNA pjesma tog razdoblja bila je "Nights in White satin". Nekoliko puta se vraćala na vrhove top lista.
Ovaj "spot" je koma, ali već ga je vidjelo 5 milijuna i 734 476 nostalgičara -


Justin Hayward se vratio u Jeff Waynovom mjuziklu "War of the Worlds". A tu je i hm, Richard Burton -

Broj komentara: 8:

vzimonic kaže...

najc in vajt satn je bila GLAVNA za ples sa curama a još bolja stervej tu hevn koja je duže trajala... mene ova nostalgija udarila na nešto kasnije http://www.youtube.com/watch?v=zJlI5HdSvUE&feature=related
spot od marmelade je baš dobar sa kravicama i DUGA djevojkom sa IN čizmama. oitam se na čemu je bio redatelj?

Anonimno kaže...

Dirljivo,decki...Oma se sjetim jednog tuluma gdje si i ti Veljko bio manje vise (s susjedom Visnjom)
prisutan gdje sam uz noci u bijelom zerseju skoro spoznala Branu Mirolovica ...Poslije su mu neki zlobnici namazali pantole majonezom...dok je bijo u mom zagrljaju...

Anonimno kaže...

Meni je na Sanremu najbolji bio Bobi Solo.
http://www.youtube.com/watch?v=e6ecXDrx8uo

A za "Rat svjetova" više bi pasao digitalizirani Richard Burton iz "Sutjeske"

Z kaže...

Marmalade su imali veliki hit
"Obladi oblada".
Tek kasnije sam tu pjesmu našao i na nekom starom albumu Beatlesa i shvatio da je to zapravo njihova pjesma. Ali uvijek mi je u originalnoj verziji falio onaj "Hey!" na kraju

http://www.youtube.com/watch?v=_d6tvTdgiL4&feature=related

Irena kaže...

Ja sam bila jako mala kad je izašla pjesma Obladi Oblada, ja sam onda mislila da to ima neke veze s kolačima u kojima se koriste oblatne.

Damir Steinfl kaže...

irena, pjesma obladi oblada je od tebe starija 5 godina, a što su to oblatne - neznam.

vzimonic kaže...

Ja znam šta su oblatne - ima to i sada, jede se. Obladi oblada mi se zgadila kad su je stalno vrtili u tzv LUNA parku sa autićima kraj kolodvora. A Jaca je tada hodala sa Jurom.

Anonimno kaže...

Sjecam se tog sudaranja s avticima kao i jure sa jacom i ksenije sa zimetom i cube sa cecom i mene u prometu...to su bila vremena, sa i brez obla ti obla ja i oblatne od vcokalade (one s limunom mi nisu bile nesto() nego sade ima ovdje da se kupi u obicnom supermarketu
kokta i Medeno srce,samo skupo ko otrov.