četvrtak, 28. listopada 2010.

Tribina o stripu koji crtaju i pišu žene


"Ženski strip na Balkanu", reprezentativna zbirka stripova žena-autorica u izdanju sjajne FIBRA-e bila je povod ove tribine u knjižari Ljevak.
Irena Jukić Pranjić i Dr. Ivana Mance su sve lijepo objasnile, a prozvale su i izdavača Marka Šunjića i mene da objasnimo još neke, čisto muške stvari.
Učinilo mi se da je u mnogobrojnoj publici bilo podjednako žena i muškaraca ali nisam stigao prebrojati jer me na kraju zaokuprala jedna plavuša...




Broj komentara: 7:

Irena kaže...

Jako mi je drago što si došao na tribinu, puno mi je to značilo. Hvala ti :-D

Irena kaže...

Jedino što se nismo uspjeli napiti...hm, ta plavuša mi je pokvarila planove :-)

Z kaže...

Ne smijem piti, doktor mi zabranio :-)

Frikkles kaže...

A da se napio, ne bi bilo prehlade. Eto ti destilacije.

Anonimno kaže...

Pozdrav, imam pitanje za vas - jeste li primjetili da portal Dosada prenosi dosta vašeg sadržaja? Naime, prenose i moj no nekako mi se čini da je riječ o iskorištavanju tuđih tekstova u svrhu zarade pomoću ključnih riječi. Primjetit ćete da su brojne riječi u tekstvima podcrtane ili da se ispod samog teeksta nalaze popularni taggovi. Ne znam kako to spriječiti pa sam se odlučila javiti još nekom vlasniku bloga čiji se sadržaj prenosi.

Z kaže...

Primjetio sam da prenose, ali nisam primjetio da od toga netko zarađuje...

Anonimno kaže...

radi se o načinu zarade.. http://www.xigre.com/hr/zarada/Najbolje_Placene_Kljucne_rijeci.html ovdje možete pročitati o čemu je riječ. ne želim vas gnjaviti s ovim no ako i vama (kao meni) ovo nije u redu možemo kontaktirati i ostale čiji sadržaj prenose pa nekako stati na kraj tome. jer svoj blog vodim besplatno i iz ljubavi prema tome a nikako mi se ne dopada varijanta da netko krade moj sadržaj i zarađuje na njemu jer sam nije sposoban napisati dvije rečenice i tako zaraditi. ako me shvaćate o čemu pričam. sinoć sam kontaktirala "vlasnika" portala tj. ostavila komentar ispod jednog članka kojeg su prenijeli i zamolila da uklone moje tekstove te da ih više ne preuzimaju, no ignorirana sam.